banner

۱۳۸۷ بهمن ۱۰, پنجشنبه

تحریم برنامه نود ( 90 ) تا اطلاع ثانوی

مدیران و مجموعه باشگاه های استقلال، پرسپولیس و فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته اند، تا زمان اصلاح رویه برنامه نود از هر گونه حضور مستقیم یا تلفنی در این برنامه خود داری کنند.
مدیران و مجموعه باشگاه استقلال، پرسپولیس و فدراسیون فوتبال تا زمان اصلاح رویه برنامه نود، در این برنامه شرکت نمی کنند.
به گزارش فردا در ادامه اختلاف نظر و مناقشه بین سازمان تربیت بدنی و سازمان صداوسیما بر سر برنامه نود، مدیران و مجموعه باشگاه های استقلال، پرسپولیس و فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته اند، تا زمان اصلاح رویه برنامه نود از هر گونه حضور مستقیم یا تلفنی در این برنامه خود داری کنند.
بنابر آخرین اطلاعات موثق «فردا»، سازمان تربیت بدنی معتقد است: برنامه نود و مجری آن پا را از حوزه وظیفه رسانه ای و نظارتی خود فراتر نهاده و با انجام نظر سنجی های جهت دار در امور داخلی سازمان دخالت می کند. برخی مدیران این سازمان همچنین این برنامه پر مخاطب ورزشی را متهم به تضعیف نظام کرده اند.
اخیرا سازمان تربیت بدنی، فدراسیون فوتبال و برنامه نود بدلیل روند این برنامه با یکدیگر در تقابل به سر می برند.
در کنار انتقادات همیشگی «نود» به سازمان تربیت بدنی در حوزه فوتبال، دو هفته پیش، سردار عزیز محمدی، رئیس سازمان لیگ در پاسخ به انتقاد طنرگونه فردوسی پور مبنی بر اینکه فدراسیون ایران چگونه با این همه بی نظمی توانسته است برترین فدراسیون آسیا شود، به «تعضیف نظام» متهم شد.
هم چنین کیومرث هاشمی نیز طی نامه ای از روند این برنامه انتقاد کرد که بلافاصله پس از آن، در اولین برنامه نود، سازمان صدا و سیما با یک رکورد تاریخی در دریافت پیامک ها مواجه شد که فردوسی پور از آن بعنوان پیامی «پر معنی» یاد کرد؛ انتظار می رود با وجود انتقادات سازمان تربیت بدنی، روند «نود» با حمایت سازمان صدا و سیما تغییر خاصی نکند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آخرین پستها

linkbox